Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Kontakt

  • BASTION
    NIP: 5423043663
  • E-mail:info@sklepbastion.pl
  • Telefon513 352 244
  • Godziny działania sklepupn. - pt. 14.00 - 18.00 sb. nd. 12:00 - 17:00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin

1. Firma
Właścicielem serwisu jest firma:

BASTION Mateusz Drozdowski
Warszawska 9 lokal 8
15-062 Białystok
REGON: 361807728
NIP: 5423043663

Firma prowadzi działalność na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
Adres firmy jest jednocześnie adresem sklepu stacjonarnego.

2. Ceny
Wszelkie podane ceny w serwisie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Niemal wszystkie produkty w sklepie oraz wysyłka objęte są 23% stawką podatku VAT. Produkty objęte inną stawką VAT mają zawartą informację o tym w opisie produktu.

3. Dowód sprzedaży
Do każdego zamówienia wystawiamy domyślnie paragon fiskalny.
Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Prosimy w takim wypadku o wypełnienie nieobowiązkowych pól w formularzu dostawy: NIP, Firma oraz wpisanie w Uwagach do zamówienia komentarza Faktura VAT. W przypadku gdyby adres dostawy był rozbieżny z adresem jaki ma się znaleźć na fakturze prosimy o podanie pełnych danych do faktury w Uwagach do zamówienia.

4. Wpłata
Dane do wpłaty

25 2490 0005 0000 4500 3876 4135
BASTION Mateusz Drozdowski
Warszawska 9 lokal 8
15-062 Białystok
W tytule wpłaty prosimy o podanie numeru zamówienia.

5. Płatność przy odbiorze
Płatność przy odbiorze dotyczy jedynie "Opcji dostawy" - "Odbiór Osobisty". Nie realizujemy przesyłek za pobraniem. Przedmioty zamówione w formie dostawy "Płatność przy odbiorze" powinny zostać odebrane w przeciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku przekroczenia terminu zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.


6. Wysyłka
Wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Wysyłki realizujemy w przeciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania środków na naszym koncie w przypadku wysyłki Pocztą Polską


7. Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach pracy sklepu stacjonarnego. Wszelkie produkty można również nabyć na miejscu w cenach podanych w sklepie internetowym. 

8. Odstąpienie od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej w naszym sklepie internetowym rzeczy, mogą Państwo odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zwracany produkt.
Aby odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie, należy złożyć nam stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@sklepbastion.pl.

W przypadku odstąpienia od Umowy nie ponosimy kosztu odesłania Towaru.
Przesyłkę należy nadać na adres firmy podany w punkcie 1. 
Zwracany produkt musi być nieuszkodzony oraz oryginalnie zapakowany.

Prawo odstąpienia od zakupu nie przysługuje Państwu w odniesieniu do przedmiotów:
1) uszkodzonych w przypadku, których w opisie zawarta została informacja o braku możliwości zwrotu z uwagi na posiadane defekty
2) z kategorii Single MTG z uwagi na fakt, iż są to przedmioty o zmiennej wartości rynkowej

9. Reklamacje
Opis procedury reklamacyjnej:
Mogą Państwo składać nam reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@sklepbastion.pl, lub w formie pisemnej na nasz adres. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (w przypadku uszkodzenia przedmiotu w transporcie wymagane jest dołączenie skanu/kopii protokołu szkody).
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

10. Stan i język Singli MTG
Podstawowa gradacja stanu kart używana przez nas
- NM - karta w stanie najczęściej idealnym, może posiadać jedynie minimalne obtarcia
- SP - karta nosząca widoczne ślady użytkowania
- MP - karta posiadająca znaczne ślady użytkowania i/lub możliwe delikatne zagięcia
- HP - karta znacznie uszkodzona, o której legalność turniejową trzeba każdorazowo pytać sędziego głównego danego turnieju

Dodatkowo jeśli w opisie karty nie podano inaczej jest ona w języku angielskim. Karty w innych językach będą miały to wyraźnie zaznaczone.

11. Rękojmia
Jako sprzedający zobowiązujemy się dostarczyć przedmiot bez wad, chyba, że były one wyraźnie wskazane w ofercie sprzedaży.
 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl